Uzsēdes regulēšana

Mēs paceļam velo servisu jaunā līmenī!
Izmantojam profesionālu tehniku no bikefitting.com, kurš ir jau palīdzējis jau tūkstošiem uzņēmumu un braucēju. Tas būs noderīgi ikvienam, gan svētdienas braucējam, gan amatierim. Serviss tiks piedāvāts gan jaunu velosipēdu pircējiem, gan pārējiem interesentiem.
Kāpēc tas ir vajadzīgs? Un vai braucējam "pēc piena" vai "tūristam" tas interesēs? Jā! Mēs visi esam atšķirīgi. Pat, ja velosipēds ir piemērots Jūsu augumam, ražotāji to ir optimizējuši priekš viņu pašu izveidota standarta proporciju braucējiem.
Bieži ir dzirdēts, ka braucējiem sāp plaukstas, elkoņi vai mugura. Tad viņš vai nu vienkārši aprod ar to, vai cenšas rast atrisinājumu, sāk meklēt, kur ir vaina. Reizēm to izdodas atrast ātri, bet gadās arī nekad neatrast. Un tajā gadījumā pat vienkāršs izbrauciens atgādinās par to.
Piemērs: braucēja velosipēdam ir pārāk garš iznesums. Viņš uz velosipēda brauc izstiepies, rokām un mugurai ir papildus slodze. Rokas padodas pirmās, visa slodze pāriet uz muguru, un drīz vien parādās asas sāpes muguras lejasdaļā.
Amatieru sporta piekritējiem tas ļauj atrast piemērotāko pozīciju, lai efektīvi varētu gan kontrolēt velosipēdu, gan mīt pedāļus, gan saglabāt spēkus. Nepareiza pozīcija braucēju ātrāk nogurdina, tiek piedzīti muskuļi, jo rodas saspringums, kuru sākotnēji var pat nemanīt.
Piemērs: ja ņem iepriekš minēto piemēru, tad rokas un mugura velobraucējam palīdz atjaunoties. Ķermenis izmanto tās, lai attīrītu asinis no skābēm, kuras rodas minot pedāļus. Ja tās tiek pārāk noslogotas, tad braucējs tiek ātrāk "aizsists". Īsi sakot, šis ir vēl viens veids kā būt soli priekšā konkurentam.  :)

Kā tas notiek?

Sākumā mēs nomērām braucēju, nosakot viņa auguma proporcijas ar lineālu.

 

STANDARTA

 

Standarta analīze aprēķina ideālu velosipēda izmēru un braucēja pozīciju. Ar datora zīmējuma palīdzību katrs klients pirms izvēles būs informēts, kurš jauns velosipēs viņam derēs. Tas lieliski noderēs arī, noregulējot esošo velosipēdu.

Standarta mērīšanas lineāls tiek izmantots, lai precīzi noteiktu astoņas ķermeņa dimensijas.

  • Augums
  • Kreisās pēdas garums
  • Labās pēdas garums
  • Iekšējais kāju garums (stakles)
  • Torsa garums
  • Kreisās rokas garums
  • Labās rokas garums
  • Plecu platums

Kurpes modeļa (zoles biezums), pedāļu (augstums) un sēdekļa tips arī tiek ņemts vērā.

Tālāk seko konkrētā velosipēda noregulēšana ar Kalibratora palīdzību.

Tas ir precīzi konstruēts no alumīnija profiliem, kurus izmanto mašīnu ražošanas sektorā. Šis augstas kvalitātes instruments rada iespēju ļoti precīzi, milimetros, noregulēt braucēja pozīciju.

Pirmais solis (attēlā pa kreisi) - tiek nomērīts sēdekļa augstums ar Sēdekļa augstuma regulatoru.

Nākošais solis.

Kalibrators tiek izmantots, lai noregulētu sekojošo:

  • Pirms/pēc relatīvo sēdekļa pozīciju no centra ass centra
  • Distanci no pedāļa ass līdz stūrei
  • starpību augstumos starp sēdekli un stūri

Tā kā Kalibrators regulē tikai kontaktpunktus starp braucēju un velosipēdu, optimālai velosipēda noregulēšanai nav tik būtiskas nozīmes specifiskai rāmja ģeometrijai. Tas ir svarīgi tikai gadījumos, kad rāmja mērījumi atšķiras tik tālu, ka nav iespējams veikt precīzu regulēšanu.

Kalibrators arī lieliski var nokopēt pozīciju no viena velosipēda uz otru. Tas ir īpaši svarīgi, ja kalibrācija ir jāveic vairāk nekā vienam velosipēdam. Kā piemērs, ja ir rezerves velosipēds vai arī krosa velosipēds, kuru ir regulāri jāmaina sacīkstes laikā.

 

Izmaksas:

  • standarta ģeometrijas regulēšana 1. velosipēdam ar parastiem pedāļiem 32 €
  • standarta ģeometrijas regulēšana 1. velosipēdam ar klipšu pedāļiem 39 €
  • standarta ģeometrijas regulēšana 2. velosipēdam 30 €

Katrs nākošais klipšu kurpju pāris 7 €

Pieteikties var rakstot uz e-pastu info@hawaiiexpress.lv vai zvanot pa tālr. 67543721.